14. Ania

poniedziałek, 3 lutego 2014

Powracam po dłuższej nieobecności :) Miałam na głowie za dużo spraw i tak mało czasu na tworzenie. Dziś powracam z nową lalką. Lalką Anią :) Ania jest bardzo wesołą i uroczą "osóbką". Ma ok.25 cm "wzrostu", długie czarne włosy i bardzo lubi swoje różowe "kozaczki" :) Jak Wam się podoba? Mam nadzieję, że od teraz będę miała trochę więcej czasu na siedzenie przy lalkach :)                        
                                                                                              Pozdrawiam                                                                                                                                                                             KASIA






26 komentarzy:

  1. Jest śliczna! :D Mi też podobają się włosy :) Z chęcią bym zobaczyła jak się takie cudo robi :) :* Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laleczka w dredach i bez oczek. :))) Świetna!
    Jestem zachwycona jej buźką. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest, ma prześliczne włoski i czapeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :) Zazdroszczę talentu :)
    Zapraszam: http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna laleczka :) Kozaczki są "bombowe" :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Twoje lalki są prześliczne! bardzo chciałabym mieć taką w domu

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo za miłe słowa :) cieszę się :) Ta lalka akurat już znalazła nowego właściciela :)

      Usuń
  7. Bardzo, bardzo ładna laleczka :) Jedna z ładniejszych, jakie widziałam :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo i niebawem odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wizytę na moim blogu :) A laleczka jest piękna! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna lala i do tego ma taka fajniutką sukienkę:) nie dziwię się, że już jest czyjaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jestem zachwycona kozaczkami! :)))
    Genialne są te lale, bardzo bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe laleczki :) podobają mi się Twoje wyczyny igłowe :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna! taka uśmiechnięta, w świetnym ubranku, dopracowany każdy szczegół, naprawdę świetna praca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i poświęcenie cennego czasu na zostawienie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life