43. Pastele

poniedziałek, 4 maja 2015


Pora na kolejne dwa twory bransoletkowe :)
Dwie pastelowe bransoletki, prawie tak samo zrobione. Różnią się tylko malutkimi detalami. Mój wybór padł tym razem na brzoskwinię i błękit. Zrobione ze szklanych, powlekanych koralików 8 mm, malutkich kuleczek metalowych i sznurka. Standardowo moja ulubiona makrama jako zapięcie bransoletek :) No to teraz jestem przygotowana na wiosnę...nie...już chyba nawet na lato. Jeszcze do kompletu brakuje różowej bransoletki, bo z powlekanych koralików, których jeszcze nie użyłam został mi ten kolor. Już niedługo :)











A to moja "tęcza" na lato :)




                                   Pozdrawiam serdecznie :)
                                                Kasia

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna wakacyjna "tęcza", fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całokształt jest świetny , bardzo ładne są

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taką biżu nosić latem :-)
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Z tymi się nie rozstaję. Dziekuję

      Usuń
  4. Razem świetnie się prezentują :) podobają mi się te matowe koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te bransoletki mnie urzekły...są śliczne .Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i poświęcenie cennego czasu na zostawienie komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life